Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účely využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

       

Jak nakupovat
Jak nakupovat

1. Jak nakupovat
Zboží je možné objednat

1) vytvořením objednávky v e-shopu (doporučeno)

2) zanesením požadovaného zboží do e-mailu a odesláním na obchod@detskehelmy.cz

3) telefonickou objednávkou na tel. +420 606 444 077.

Postup pro e-shop:

Vlevo si vyberte požadovanou kategorii zboží (přilby, chrániče, rukavice, brýle). Klikněte na vybraný typ zboží. V detailu zboží si dle potřeby zvolte počet kusů, barvu a velikost zboží.  Klikněte na volbu „do košíku“. Obsah košíku můžete změnit.  Vždy potom klikněte na volbu „přepočítat“, aby se změny provedly. Až skončíte s výběrem zboží, klikněte na odkaz „pokladna“. V následujících krocích si volíte adresu doručení, způsob platby, můžete připsat komentář k objednávce. V případě potřeby se znovu můžete ke všem údajům vrátit, zkontrolovat je a případně opravit. Konečné potvrzení objednávky se provede po odsouhlasení Všeobecných obchodních podmínek a následným kliknutím na volbu „odeslat objednávku“.
Po přijetí Vaší objednávky Vám odešleme potvrzující email na Vámi uvedenou mailovou adresu. Při doplnění informací nebo nastalých změnách Vás budeme ještě telefonicky či mailově kontaktovat.

 

2. Storno objednávky
Svou objednávku můžete stornovat nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adrese obchod@detskehelmy.cz, v předmětu emailu uveďte, prosím, slovo STORNO. Pokud jste již za objednané zboží zaplatili a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornovali, vrátíme Vám zaplacenou částku do 2 pracovních dnů zpět. Pokud chcete objednávku stornovat později, než ve lhůtě 2 hodin, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na 606 444 077. Domluvíme společně další postup.

3. Platební podmínky
Vyberte si, prosím, z následujících způsobů úhrady za zboží:

A. Zaplatíte hotově přepravci při převzetí zboží, které zašleme na dobírku.
B. Zaplatíte převodem na náš účet předem, jako variabilní symbol uveďte, prosím,    číslo objednávky. Zboží odešleme neprodleně po připsání platby na náš účet.

Ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní. Provozovatel obchodu není plátcem DPH.

4. Poškození zásilky při přepravě
Při přebírání zboží si překontrolujte, zda obal není porušen a zboží následně poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musíte na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Tuto skutečnost nám neprodleně oznámte e-mailem na adresu obchod@detskehelmy.cz.

5. Vrácení zboží
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete ho vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží musí být vráceno spolu s dokladem o koupi, nepoškozené a nepoužité, ve stejném stavu, v jakém jsme Vám ho doručili.
Po vrácení zboží Vám vrátíme cenu zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné) bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle Vašeho přání), a to nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy zboží obdržíme zpět.
O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás, prosím, informujte e-mailem na adresu obchod@detskehelmy.cz nebo telefonicky na 606 444 077.